Jak konstruować oferty eventowe, Drogi Kliencie?

Najprościej byłoby znaleźć odpowiedź w formie „5 sposobów na najlepszą ofertę eventową”, ale… takiej nie ma. Branża eventowa lubi wyzwania! Dlatego poza tym, że trzeba stale intensyfikować działania, dynamicznie dostosowywać oferty do trendów, trzeba jeszcze trafić w punkt konkretnego klienta! Tym samym po raz kolejny podkreślamy, że oferta eventowa powinna być zindywidualizowana.

Event to przedsięwzięcie biznesowo – marketingowe. Na sukcesy najlepszych agencji eventowych składa się to, co je wyróżnia. Tym samym nie ma „5 najlepszych sposobów”. Swoją ofertę każdy organizator eventów tworzy w oparciu o własne możliwości, zdolności, często doświadczenie. Skład oferty uzależniony jest także od rodzaju wydarzenia, które organizuje firma eventowa – konferencja, gala, team building, piknik rodzinny, event biznesowy. I oczywiście grupy docelowej – pracownicy, kadra managerska, klienci lub jeszcze inna grupa, dla której musimy wykreować atrakcyjne i niezapomniane wydarzenie.

Dlatego postanowiliśmy podejść do tematu od innej strony i spojrzeć na kwestię od strony klienta. Każdy ze zleceniodawców, który chce zorganizować event, ma odrębne oczekiwania, cele i potrzeby, w których realizacji ma wspomóc go agencja eventowa. Im ściślej zostaną one określone na samym początku, tym trafniej możemy zrealizować oczekiwany cel, często oszczędzając czas i unikając nieścisłości. Zatem – co Ty, Drogi Kliencie, powinieneś powiedzieć nam, byśmy mogli trafić w punkt z ofertą?

–  Termin. Kiedy chcesz, byśmy zorganizowali event i czy są to ruchome, elastyczne ramy, czy sztywno określona data?

–  Prognozowana liczba uczestników

–  Cel. Do kogo skierowany jest event? Co konkretnie chcesz osiągnąć? Jak, z Twojej perspektywy, najlepiej trafić do wybranej grupy docelowej? Opowiedz nam o dotychczasowych doświadczeniach – co spotkało się z pozytywnym odbiorem, co zrobiło wrażenie na uczestnikach, a czego powinniśmy unikać?

–  Pomysł na event. Masz sprecyzowany motyw przewodni, czy mamy znaleźć kreatywne rozwiązanie, wpisujące się w aktualne trendy?

Więcej szczegółów w kwestiach, w których potrzebujesz wsparcia firmy eventowej. Czy mają to być wybrane elementy, czy chcesz byśmy zorganizowali cały event, od wyboru miejsca, poprzez motyw przewodni, obsługę, na brandingu skończywszy? Jakie są Twoje konkretne oczekiwania? Powiedz nam to, a my znajdziemy sposób na wpasowanie się w działania.

Budżet. Określenie wstępnego budżetu ułatwi nam dobór poszczególnych elementów eventu. Będziemy wiedzieć, jakie realizacje są możliwe w tej kwocie.

Opcje dodatkowe, które Cię interesują, typu zdjęcia z eventu, film, etc.

Do kiedy możemy złożyć Ci ofertę? Co powinniśmy w niej zawrzeć – projekty graficzne, kalkulacje, relacje z dotychczasowych realizacji?

Osoba do kontaktu, która zna Twoje oczekiwania i będzie mogła rozmawiać z nami, kiedy Ty będziesz zajęty.

 

Ty opowiesz nam o swoich oczekiwaniach, my znajdziemy dla Ciebie kreatywne rozwiązanie. Im mniej szablonowo, tym ciekawiej. Im bardziej kreatywnie, tym lepiej. Im więcej energii, tym większa szansa na spektakularny sukces! Nie potrzebujemy briefu, potrzebujemy dyskusji.

Jakie eventy zrealizowaliśmy dotychczas możesz sprawdzić TUTAJ. Zobacz, poszukaj inspiracji i skontaktuj się z nami. Porozmawiajmy o wspólnym sposobie na event!

Wróć do wpisów
%d bloggers like this: